Оголошено додатковий відбір на проєкт “Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС”
Проєкт “Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС” реалізується ГО “Школа врядування” на базі КиєвоМогилянської школи врядування імені Андрія Мелешевича Національного університету «Києво-Могилянська академія».
Це стало можливим завдяки Програмі реінтеграції ветеранів, яку реалізує IREX, за підтримки Державного департаменту США.
Відкрито реєстрацію для участі у додатковому відборі на безкоштовну сертифікатну програму навчання ветеранів та ветеранок, які планують реалізувати себе на посадах державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.
Мета сертифікатної програми «Урядування в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення», яка погоджена Національним агентством з питань державної служби, як програма підвищення кваліфікації:
Сприяти професійному розвитку ветеранів та ветеранок, які:
- не мають жодного досвіду роботи в сфері державної служби та/або служби в ОМС, але мають намір працевлаштування на таких посадах в найближчому майбутньому;
- перебувають на посадах державної служби чи служби в ОМС менше 3 років станом на дату проведення конкурсного відбору слухачів та мають намір продовжувати працювати на цих посадах у найближчому майбутньому.
Обсяг сертифікованої програми – 6 кредитів ЄКТС.
Тривалість програми – 12 тижнів.
Графік занять – 3 дні на тиждень у вечірній час, 2 заняття на день.
Тривалість 1 заняття – 1 год 20 хв
Форма навчання – дистанційна, онлайн. Дистанційні заняття відбуваються у синхронному режимі (з викладачем) на платформі ZOOM. А також в асинхронному режимі з використанням платформи DistEdu. Слухачі також виконують самостійну роботу з використанням навчальних матеріалів, що розміщені на платформі DistEdu.
Етапи конкурсного відбору на навчання:
• подання заповнених форм та мотиваційних листів – до 30.04.2023 р. включно.
• оголошення результатів конкурсного відбору – 08.05.2023р.
• початок навчання - 16.05.2023р.
Очікувані результати навчання:
Після проходження навчання, Ви отримаєте комплекс знань і зможете розвинути уміння, які допоможуть професійно зростати та успішно працевлаштуватися на державній службі чи службі в ОМС.
Зокрема розвинути професійні компетентності необхідні для:
- виконання професійної діяльності (розроблення та забезпечення впровадження політик, надання послуг, проектний менеджмент, стратегічне управління тощо);
- роботи з людьми (взаємодія з громадськістю, управління персоналом, управління змінами, командна робота, лідерство тощо);
- самоменеджменту (управління часом, стресостійкість, доброчесність, ефективна комунікація тощо).
Усім слухачам, які успішно завершили програму, видається відповідний сертифікат.
Вимоги до кандидатів:
- вища освіта (магістр, бакалавр чи молодший бакалавр);
- наявність статусу ветерана АТО/ООС, російсько-української війни;
- загальний стаж роботи не менше 2х років у будь-якій сфері. У т.ч. для тих ветеранів і ветеранок, хто не має стажу державної служби і не працював в органах державної влади, або місцевого самоврядування.
- якщо ви ветеран, ветеранка і вже маєте досвід роботи на посадах державної служби/ на посадах в органах місцевого самоврядування – до трьох років (вступ без проходження конкурсу);
- вільне володіння державною мовою;
- користувач ПК: Word, Excel, ел. пошта, месенджери;
- доброчесність, сумлінність;
- свідоме прагнення змін та чітке розуміння мети вступу на державну службу або службу в органах місцевого самоврядування.
Форма для заповнення: https://goo.su/QqD3fy
Залишилися запитання? Звертайся до нас: SGov@ukr.net