Згідно ст. 14 Закону України «Про  звернення громадян»,  органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, посадові особи зобов'язані розглянути пропозиції (зауваження) та повідомити громадянина про результати розгляду.

Однак практика показує, що не всі підприємства дотримуються вимог цього закону.

Днями працівники управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області розглядали звернення щодо несвоєчасного повернення коштів за ненадану послугу з тимчасового розміщення в готелі.

Так, 02.11.2020 року під час оформлення платежу за послуги тимчасового розміщення одному із суб’єктів господарювання, споживачем при безготівковому розрахунку була допущена технічна помилка, в результаті якої кошти було списано з його рахунку, однак продавцю вони не надійшли. 

Споживач виправив помилку і перевів кошти повторно, а на повернення попередньо оформленої суми  подав заявку в той самий день.

Ці дії були узгоджені з адміністрацією закладу. За домовленістю кошти мали бути повернуті споживачу протягом десяти днів. Однак цього не сталось.

 Два місяці споживач в різний спосіб звертався до суб’єкта господарювання: усно та на електронну пошту, –  однак відповіді чи пояснень не отримав.

06.01.2021 р. споживач звернувся до управління захисту споживачів на електрону адресу з проханням вирішити дану ситуацію. 

Спеціалісти  управління  провели попередній розгляд звернення, після чого  кошти були повернуті споживачеві в повному обсязі.

Тож у разі порушення прав споживача у сфері торгівлі чи надання послуг, радимо звертатись до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області (м. Івано-Франківськ, вул. Берегова, 24, 0342-511389), безпосередньо до управління захисту споживачів (Тисменицький район, с.Підлужжя, вул. Шевченка,1, 0342-559617), або до консультаційних центрів районних, міських управлінь, відділів за місцем вашого проживання.