Фото без описуЗ 1 січня 2021 року заяви з необхідними документами для призначення житлових субсидій прийматимуть від громадян структурні підрозділи з питань соцзахисту населення РДА лише поштою або в електронній формі.

        Заяви з необхідними документами також можна подавати уповноваженим посадовим особам виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади та посадовими особами центру надання адміністративних послуг. Вони передаватимуть їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення РДА.

       Така ж процедура стосуватиметься й решти соціальних допомог та виплат, які надаються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення РДА.

        З 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчих органів рад або через ЦНАП виключно з формуванням електронної справи.        

        З 1 березня 2021 р. усі виконавчі органи рад базового рівня (окрім міст обласного значення та м. Києва) повинні підключитися до цифрової платформи «Соціальна громада» - через цю платформу органи, що приймають документи, будуть передавати особові справи онлайн в райдержадміністрації.

Відповідні зміни закріплені постановою КМУ від 28.10.2020 р. №1035.