Фото без опису

1. Найменування замовника: Переріслянська сільська рада Надвірнянського району Івано-Франківської області.

      

1.1.Місцезнаходження  замовника: вул. 78420, Україна, Івано-Франківська обл., с. Перерісль, Надвірнянський район,  вулиця Січових Стрільців, будинок 21.

 

1.2.Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04354692

 

1.3. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»

 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Поточний ремонт дорожнього покриття   вулиці  Українська  від будинку №73 до будинку №83 в с. Гаврилівка  Переріслянської  сільської територіальної громади;  поточний ремонт  дорожнього покриття вулиці Українська  від будинку №83 до будинку 97 в с. Гаврилівка  Переріслянської сільської територіальної громади   код національного класифікатора України ДК 021:2015“Єдиний закупівельний словник” ДК021:2015–45230000-8–Будівництво трубопроводів, ліній  зв’язку та  електропередач, шосе, доріг, аеродромів і  залізничних доріг; вирівнювання поверхонь .

 

2.1.Конкретна назва предмета закупівлі: ДК021:2015–45230000-8–Будівництво трубопроводів, ліній  зв’язку та  електропередач, шосе, доріг, аеродромів і  залізничних доріг; вирівнювання поверхонь .

Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: Згідно з Додатком 2 Тендерної документації

 

3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг 78412, Україна, Івано-Франківська обл., Надвірнянський район,  с Гаврилівка вул. Українська.

 

4. Очікувана вартість предмета закупівлі:  2717196,00 грн. з ПДВ

 

5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.05.2025р.

 

6. Умови оплати:

Подія

Опис

Тип оплати

Період

(днів)

Тип

днів

Розмір

оплати

(%)

 після виконання робіт.

 

оплата здійснюється у строк 30(тридцять) календарних днів з дати підписання сторонами акту КБ-2В та довідки КБ-3 за умови наявності відповідних коштів на рахунках замовника

Післяплата — спосіб грошових розрахунків між організаціями, підприємствами і громадянами, при яких оплата вартості товару здійснюється безпосередньо під час отримання його адресатом.

30

Календарні 

100

 

7. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська

 

8. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 

 

8.1.Вид  забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається

 

8.2.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається

 

9. Дата  та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».  

 

10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:    1%  очікуваної вартості закупівлі.

 

11. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування):

не застосовується

 

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі(відповідно до пункту 4 і Постанови КМУ від 11.10.2016 No 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами))