Фото без описуВідповідно до прийнятих 14 травня 2021 року Кабінетом Міністрів України змін до Порядку призначення житлових субсидій та уточненнями в умовах призначення житлової субсидії від 19 травня поточного року змінено умови отримання субсидії з травня 2021 року.

Змінами підвищено адресність надання житлової субсидії, що дасть змогу звертатись за її отриманням громадянам, які найбільше цього потребують, та передбачено:

  1. автоматичне призначення субсидій сім’ям, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021 років на наступний термін (крім деяких категорій домогосподарств);
  2. житлова субсидія буде надаватися громадянам виключно в грошовій готівковій формі;
  3. змінено підхід до майнового стану родини.

 

В ПРИЗНАЧЕННІ СУБСИДІЇ БУДЕ ВІДМОВЛЕНО:

  • за наявності двох транспортних засобів до 15 років або одного до 5 років;
  • за наявності двох житлових приміщень (крім житла, яке належить на правах спільної сумісної або часткової власності, розташованого в сільській місцевості, на тимчасово окупованій території, або житла не придатного для проживання);
  • за наявності банківських депозитів (що перевищують 100 тис. грн.);
  • при здійсненні витрат, платежів, купівлі, оплати робіт (покупка квартири, земельної ділянки, валюти та банківських металів, транспортного засобу (крім мопеда або причепа), товарів довгострокового використання), що перевищують 50 тис. грн. одноразово протягом року, що передує року звернення за субсидією;
  • мають заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг та по сплаті аліментів понад 3 місяці;
  •  перевищення загальної площі житла/його частини (квартири – більше 130 м2, будинки – 230 м2 );
  •  перебування за кордоном понад 60 днів (крім навчання, відрядження, лікування та догляду за дитиною до 3 років);
  • не повернули до бюджету незаконно отриману субсидію за попередній період;
  • не мають доходів і при цьому ніде не навчаються, не працюють, не мають статусу безробітного, не сплатили єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (стосується осіб, із числа складу сім’ї члена домогосподарства, які досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи).

 

  1. скасовано діяльність місцевих комісій. Тепер рішення про призначення субсидій прийматимуться на загальних підставах за умов надання додаткових документів та/або актів обстежень (орендарям, внутрішньо переміщеним особам, на понаднормову площу, на фактично проживаючих осіб, на окремо розділені особові рахунки, при відсутності доходів або якщо доходи менші мінімальних, за наявності заборгованості з оплати комунальних послуг тощо).

 

ВІДТАК, призначення житлової субсидії з травня поточного року буде проводитися АВТОМАТИЧНО без звернень громадян на наступний період для тих заявників, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021 років у грошовій готівковій формі. Представникам цих домогосподарств звертатися за оформленням з травня 2021 року не потрібно.

 

Для визначення права на субсидію з травня 2021 року НЕОБХІДНО ЗВЕРНУТИСЯ представникам тих домогосподарств, яким житлова субсидія:

  • надавалася в грошовій безготівковій формі (через АТ «Ощадбанк»);
  • була призначена за фактичним місцем проживання особам, які орендують житлові приміщення на підставі договору найму; індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію; внутрішньо переміщеним особам;
  • була призначена на фактично проживаючих осіб,  (без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), які не проживають за місцем реєстрації).

 

До 1 ВЕРЕСНЯ НЕОБХІДНО ПОВІДОМИТИ про наявність умов, за яких житлова субсидія не призначається.

ПРОСИМО НЕ ЗВОЛІКАТИ із інформуванням управління соціального захисту населення Надвірнянської РДА задля найшвидшого визначення права домогосподарства на житлову субсидію та для упередження надміру виплаченої суми субсидії, яка в подальшому може підлягати поверненню.

 

ЗРАЗОК ЗАЯВИ ДЛЯ ПОВІДОМЛЕННЯ ЩОДО НАЯВНОСТІ/ВІДСУТНОСТІ ОБСТАВИН (для скачування): Повідомлення щодо наявності обставин

 

ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ?

В умовах карантину прийом документів забезпечується максимально за допомогою пошти, електронного зв’язку та електронних сервісів.

Документи можна подати наступним чином:

  • заповнені бланки можна надіслати поштою на адресу управління соціального захисту населення Надвірнянської РДА: майдан Шевченка,3, м. Надвірна, Івано-Франківська область, 78400;
  • в електронній формі через офіційний веб-портал Міністерства соціальної політики з накладенням електронного цифрового або електронного підпису.
  • громадяни, які не мають змоги скористатися зазначеними сервісами можуть подати документи особисто до управління соціального захисту населення Надвірнянської РДА за адресою майдан Шевченка,3, м. Надвірна, попередньо записавшись на прийом до спеціалістів за телефоном (034275)2-60-99 або в кабінет № 3 (отримати талон);
  • подати документи особисто через уповноважених осіб територіальних громад (у відділі в справах дітей та соціального захисту населення, старостати та ЦНАП Переріслянської сільської ради).

 

У фойє адмінбудівлі сільської ради організоване місце для відвідувачів, які бажають заповнити бланки заяви та декларації.

 

БЛАНК ЗАЯВИ (для скачування): Zayava-pro-priznachennya-subsidiyi (1) 

ЗРАЗОК ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВИ: Zrazok-zapovnennya-zayavi-na-subsidiyu (2)

 

БЛАНК ДЕКЛАРАЦІЇ (для скачування): Deklaratsiya-na-subsidiyu (1)

ЗРАЗОК ЗАПОВНЕННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ: Zrazok-zapovnennya-deklaratsiyi-na-subsidiyu (1)