Фото без опису

В Україні стартував пілотний проєкт «Почуй мене»

Міністерство соціальної політики планує спростити процес комунікації людей з порушеннями слуху та представників органів державної влади.

За інформацією Міністерства соціальної політики, майже два мільйони українців мають порушення слуху та внаслідок багатьох факторів, зокрема, техногенних, їх кількість зростає. І, якщо раніше порушення слуху найчастіше були вродженими, то нині збільшується частка порушень, набутих у дорослому віці. Приблизно 400 тисяч громадян сьогодні спілкуються жестовою мовою.

Завдяки проєкту «Почуй мене» людям з інвалідністю стане легше отримувати будь-які державні послуги.

Відтепер на сайті Мінсоцполітики розміщено спеціальний застосунок (вкладка «Почуй мене») https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html, де можна скористатися послугами сурдоперекладача в режимі онлайн і отримувати відповіді на свої запити у вигляді відеолиста. Звернення оброблятимуться операторами «гарячої лінії» для людей з інвалідністю Урядового контактного центру, яка працює за номером 15-39.

Це офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю.

Для оформлення звернення на жестовій мові на сайті Мінсоцполітики у правому нижньому куті потрібно натиснути на перекреслене вушко.

Заповніть: ім’я, номер телефону, електронну пошту.

Очікуйте на підключення перекладача жестової мови.

Яку інформацію ви можете отримати:

•  про субсидію від держави;

•  про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);

•  про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;

•  як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;

•  про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);

•  як оформити грошові виплати при народженні дитини;

•  про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.

 

Цілодобова «гаряча лінія» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539.

 

Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості.

 

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована  відповідь на звернення  у вигляді відеолиста. 

Пілотний проєкт «Почуй мене» реалізується Міністерством соціальної політики у співпраці з громадською організацією «Громадський рух «Соціальна єдність».

Відповідні інформаційні матеріали щодо користування такою послугою розміщені на офіційному сайті Мінсоцполітики та сторінці Фейсбук.