«Надвірнянське відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України  в Івано-Франківській області інформує страхувальників Надвірнянського району» про Порядок отримання матеріального забезпечення від Фонду:

1. Отриманий в закладі охорони здоров’я листок непрацездатності працівник передає до уповноваженої особи на підприємстві – кадровика, табельника або бухгалтера, для заповнення зворотної сторони листка непрацездатності (визначення страхового стажу застрахованої особи та кількості днів, за які буде надаватися матеріальне забезпечення).

2. Листок непрацездатності передають на розгляд до Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (у строк до 10 календарних днів приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення).

3. Бухгалтерія страхувальника розраховує суму матеріального забезпечення та оформляє заяву-розрахунок для отримання фінансування від Фонду. На це відведено до 5 робочих днів.

4. Страхувальник подає заяву-розрахунок до Фонду (ми радимо робити це дистанційно), після чого на її підставі здійснюється перерахування Фондом заявлених коштів на спеціальний рахунок страхувальника. Дізнатись, чи вже перераховано Фондом кошти безпосередньо на рахунок роботодавця, застраховані особи можуть у телеграм-каналі https://t.me/socialfund за тегом #фінансування_страхувальників, за яким щоденно оновлюється інформація про стан фінансування заяв-розрахунків.

5. Виплата роботодавцем матеріального забезпечення застрахованим особам здійснюється у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після отримання коштів від Фонду.