Переріслянська об'єднана територіальна громада
Івано-Франківська область, Надвірнянський район
gov.ua
державні сайти України
 

Чи зобов’язаний працівник разом із зарплатною карткою оформлювати кредитку?

Дата: 02.06.2020 11:25
Кількість переглядів: 32

  Пропонувати свої послуги, навіть наполегливо, — це не порушення прав споживачів. Однак, якщо працівник банку стверджує, що не може видати зарплатну чи пенсійну картку без кредитної, — він вводить вас в оману та видає бажане за дійсне. Стаття 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» забороняє такі дії. Клієнт має повне право відмовитися від кредитної картки.

     Якщо працівник при оформленні зарплатної карти не розуміє, що його права порушують, то він і не захищає їх. Випадки, коли вам нав’язують послуги: банк видає кредитну картку разом із зарплатною (як ми описували вище); банк включає обов’язкову страховку певної страхової компанії до пакета послуг під час отримання кредиту, навіть, якщо клієнт бажає застрахуватися в іншій компанії; банк продає страховку від нещасних випадків під час обміну валюти; банк самовільно підключає послугу sms-інформування та стягує за це комісію.

Ризики після отримання нав’язаної картки.

          Приклади від НБУ

1) Банк може стягувати суми за обслуговування кредитної картки за рахунок кредитного ліміту. Таким чином у працівника може з’явитися борг, про який він навіть не підозрює. Можливо банк повідомить про виникнення заборгованості, коли працівник не внесе на кредитку обов’язковий мінімальний платіж в наступному місяці, а можливо працівник дізнається про борг, коли той досягне значної суми.

2) Працівник може отримати кредитний ліміт на зарплатну картку. Після чого баланс на рахунку відображається з урахуванням кредитного ліміту. Тобто працівник користуючись карткою, ймовірно не зрозуміє, де його власні кошти, а де кредитні, за які потрібно сплачувати відсотки.

Як позбутися від нав'язливого сервісу.

       Для початку потрібно написати скаргу на ім’я керівництва банку. Якщо банк відмовляється йти назустріч і нехтує скаргою, звертайтеся до НБУ. Профільний підрозділ – Управління захисту прав споживачів фінансових послуг — опрацьовує усі скарги. Якщо наявні ознаки порушень, фахівці звернуться безпосередньо до банку, щоб виправити ситуацію.

 

Надвірнянське бюро правової допомоги

Івано-Франківського місцевого центру

з надання БВПД


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи користуєтесь Ви інформацією з нашого веб-сайту?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь